– ניו יורק פוסט 9.12.70 פרנסיס הרידג', לונדון
ב"לתוך המבוך" רקדה רנה שינפלד את המאבק הנפשי הפסיכולוגי של אשה ופחדיה הלא מודעים, בצורה הרבה יותר מוארת ובהירה אפילו מהבצוע של מרתה גרהאם עצמה. יש לה קווים ארוכים תנועות גוף ארוכות שנותנות שקיפות לתנועותיה. אתה יכול לראות את הרגשות בכל תנועה ותנועה שגורמות לגופה להיות ברור ורהוט כמו קול. היא נפלאה בתפקיד של גרהאם.
– חדשות הערב 11.12.70 ג'וסף גייל, ניו יורק
"יש בה הוכחה לגדולה באמת"
– דיילי ניוז 6.12.72 ג'וזף גייל, ניו יורק
"רנה שינפלד היא רקדנית גרהאם מושלמת מובהקת, נשר בצורת אישה. זו תהיה אבידה נוראה אם מסיבות כל שהן הרפרטואר של גרהאם לא יועבר ללהקה"
– דנס אנד דנסרס 8.8.68, לונדון, אנגליה. "לתוך המבוך" מרתה גרהאם, ביצוע רנה שינפלד
זו היתה דוגמא מושלמת איך אמן לוקח תפקיד של אמן אחר ולמרות שהוא נצמד לכל פרט ופרט במבנה של התפקיד, הוא יוצר ממנו משהו חדש ואישי לחלוטין, הייתי אומר באותה איכות וערכיות כפי שנעשה בתחילה על ידי היוצרת הגדולה – מרתה גרהאם. זה לא היה בגלל העובדה ששינפלד היא רקדנית צעירה ויפה, אולי קרובה יותר לגיל שאפשר לדמיין את אריאדנה כי התפקיד הוא חסר גיל. למרות שהעבודה מתרכזת באריאדנה והמנוטאורס היווני, באופן כללי, הרעיון המרכזי (הנושא שרץ) הוא התגברות של אישה על פחדיה. כנראה פחדים מיניים ואיך היא, על ידי הכנסות לנופים מנטאליים פנימיים, כמו נבכי הלב, סודות הלב עוקבת אחרי חוט שמוביל אותה אל החופש והשחרור מהפחד מהשור.
הניצחון של שינפלד היה שהיא הצליחה להחזיק את הבמה ברגש ובצורה שקטה (בלשון המעטה) להחזיק את הבמה.
– באט אנגליה, דיויד טפט – כוכבת הבלט, איכות נדירה
לרנה שינפלד, כוכבת של הלהקה הצעירה מישראל, יש איכות תנועה שלא רואים הרבה על הבמות בארצות המערב.
הרקדנית הצעירה, מוארת. הבלרינה של בת שבע הדגימה באולם המלכותי בבאט, בלילה האחרון, כח נשי ועצמה בלתי רגילה ויוצאת דופן בבלט הבריטי החדש. הדינמיקה שלה בתפקיד אריאדנה של גרהאם היתה מעולה הן בפיתוח האופי והאישיות והן בריקוד הטהור.
– ד.וולט 2/10/69 , גרמניה
הסנסציה השניה היא יותר שקטה. שמה רנה שינפלד . בהופעתה כאריאדנה של מרתה גרהאם "לתוך המבוך"היא רוקדת את התפקיד הראשי למוסיקה של ג'אן קרלו מנוטי, היא נעה כשהיא מותקפת ע"י המוניאטורו. (שור שמסמל את הפחד שלה). שינפלד מבצעת את הסולו הגדול הזה בקוים עדינים אל תוך החלל. הפסיכולוגיה לא קופאת את עצמה על התפקיד וזו לא עבודת ידיים. זה צומח מתנועות מקצב גופה ומקצב הריקוד. שינפלד הגשימה והוכיחה , את עצמה להיות אחת הרקדניות החשובות של זמננו.
– ד. וולט 1.10.69, גרמניה
הריקוד של הלהקה הישראלית הוא כמו רעמים וברקים. הגברים זורקים עצמם לתפקיד שלהם כמו חיות פרא בעלות כח אינסופי. בלהקה ישנה אישה, רקדנית, בעלת סטנדרטיים בינלאומיים רנה שינפלד
– הוכסט, 25.10.60, גרמניה
רנה שינפלד רקדה וריחפה כמעט ללא קול על הבמה, הלהיבה והיפנטה את הקהל עם הכוח שלה ועל ידי התנועה המעולה והבולטת שלה. רנה שינפלד היא אחת הרקדניות החשובות בדורנו.
– דר אבנד 1.10.69, גרמניה
מה שגרהאם פעם יצרה לעצמה עכשיו ללא ספק נוצר מחדש על ידי הרקדנית רנה שינפלד לעצמה.
– ג'וזף גייל, חדשות הערב, 11.12.76 על שעשועי מלאכים, מרתה גרהאם, ארה"ב
מהפנט לעקוב אחרי רנה שינפלד, מרכז הכבוד שלה יכול להתפרש מאצבעות רגליה, מהבהונות עד הראש. יש בה את האישור של ה "גדולה באמת".
– ב"לתוך המובך" רנה שינפלד רקדה יותר בהיר וברור אפילו ממרתה גרהאם עצמה. רנה שינפלד נעה יפה באופן בולט. יש לה כח פנימי וגמישות, היא מותחת קווים ארוכים בדרכה ונותנת שקיפות לכל תנועה שלה. אתה יכול לראות את הרגשות מתפרצים בכל תנועה שלה והם הופכים כל תנועה לצלולה כמעט כמו קול אנושי.
היא מעולה בתפקיד הגרהאמי הזה.
– לונג איילנד, חדשות, 11.12.70, ארה"ב
שינפלד ביצעה את התפקיד הראשי (ב"לתןך המבוך" , אריאדנה של מרתה גרהאם) טוב יותר מכל אחד אחר שאני ראיתי. השליטה החושנית שלה בגופה מתאים ומלווה בהקשבה מוסיקלית ובהתגלמות האופי. היא לבטח אחת מהמעולות של רקדניות גרהאם.
– קלייב ברנס, ניו יורק טיימס, ארה"ב
רנה שינפלד מוארת ומהירה למוזיקה של ג'אן קרלו מנוטי. הייתה נפלאה כאריאדנה.